Gyakori Kérdések

Hogyan vásárolhatok a Webáruházban?
1. Tedd kosaradba a megvásárolni kívánt termékeket.
2. Add meg a számlázási és kiszállítási adatokat.
3. Válassz fizetési módot és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra.
Mennyi a szállítási költség?
Jelenleg az egész országban ingyen szállítunk!
Mikor történik a kiszállítás?
A kiszállítás a megrendelés feldolgozásától számított 2 munkanapon belül történik. A megrendelés feldolgozásáról, a várható szállítási határidőről e-mailt küldünk.
Hol adhatom meg, hogy mikorra kérem a kiszállítást?
Ha meghatározott napon szeretnéd kérni a termék kiszállítását, úgy a vásárlási folyamat végén a Megjegyzés mezőben add meg, hogy mikorra szeretnéd kérni a kiszállítást.
Személyesen is átvehetem az online leadott rendelésem?
Nem, személyes átvételre nincsen lehetőség.
Kötelező regisztrálnom az oldalra, ha vásárolni szeretnék?
Nem kötelező, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni.
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Webáruházunkban jelenleg átutalással vagy PayPal fizetési rendszeren keresztül tudsz fizetni.
Mi történik miután elküldtem a rendelésem?
Kapsz tőlünk egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megtalálhatod rendelésed összefoglalását. Ha szükséges fel is hívunk, hogy kiszállítási időpontot egyeztessünk, ezért fontos, hogy pontosan add meg a telefonszámodat.
Mit tegyek, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt?
Nézd meg a Spamben, vagy keress minket bátran elérhetőségeinken.
Kapok számlát a rendelésemről?
A megrendelt termék kifizetését követően minden esetben elektronikus számlát küldünk a rendelési folyamat során megadott e-mail címre.
Okos telefonomon is leadhatok online rendelést?
Igen, nagyon egyszerűen és könnyen használható mobil verziónk van. Próbáld ki!
Ajándékba szeretném küldeni, mit kell tennem?
Tedd a kosaradba a termékeket. A Szállítási Cím résznél, az ajándékozott címét add meg és írd be a Megjegyzés mezőbe, hogy mikor vigyük ki a csomagot. A számlát ez esetben a saját e-mail címedre kérd.